Struktura organizacyjna Urzędu Gminy Cedry Wielkie

 Wójt Dawid Pietrucha  

Wójt Gminy Cedry Wielkie 
Dawid Pietrucha

Z wykształcenia inżynier geodeta - absolwent Państwowych Szkół Budownictwa w Gdańsku oraz Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w specjalności gospodarka przestrzenna i szacowanie nieruchomości. Geodeta uprawniony. W latach 2003 do 2013 pracownik Urzędu Gminy Cedry Wielkie na stanowisku geodety gminnego, inspektora ds. obrotu nieruchomościami oraz planowania przestrzennego. Od 2014 do 2024 przedsiębiorca w branży geodezyjnej oraz okrętowej. Żonaty, ojciec dwóch córek.

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tel. 58-683-61-64 (Sekretariat)

   

Z-ca Wójta Gminy Cedry Wielkie 
Piotr Jaśniewski

Mgr inż., absolwent Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie, Wydziału Ochrony Środowiska i Rybactwa, kierunek Ochrona Środowiska, ukończył Podyplomowe Studia na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej w zakresie Rachunkowości i Finansów.

Od 2003 r. pracownik Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku, w tym przez ostatnie 12 lat na stanowisku kierownika Referatu Wdrażania Projektów w Departamencie Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich. Od początku swej drogi zawodowej związany z rozwojem pomorskiej wsi w zakresie wsparcia ze środków zewnętrznych.

Ukończył kursy i szkolenia z zakresu zarządzania projektami, realizacji i rozliczania zadań inwestycyjnych i nieinwestycyjnych, a także z zakresu kierowania zasobami ludzkimi i komunikacji interpersonalnej.

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tel. 58-683-61-64 (Sekretariat)


 

Sekretarz Gminy Cedry Wielkie
Elżbieta Prymaczek

Absolwentka Gdańskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej na Wydziale Studiów Europejskich, kierunek Zarządzanie i Marketing oraz Politologia.

Ukończyła wiele kursów i szkoleń min. z zakresu psychologii pracy, procesów obsługi klienta oraz współpracy z mediami i wykorzystania kanałów informacyjnych do kontaktu z mieszkańcami.

Od 1985 r. pracownik Urzędu Gminy w Cedrach Wielkich, od kwietnia 2017 r. na stanowisku Sekretarza Gminy.

Od urodzenia związana z Gminą Cedry Wielkie. Wielka miłośniczka Żuław i aktywny członek KGW w Cedrach Małych

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 58-683-61-64 (Sekretariat)


 

Skarbnik Gminy Cedry Wielkie
Beata Banasiowska

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
tel. 58-683-61-64 wew. 42

tel. 58-692-20-42 

 

Lp.

Stanowisko

Nr pokoju

Numery telefonów

Dni  pracy

1

Dawid Pietrucha
Wójt

18

58-683-61-64

 

2

Piotr Jaśniewski
Z-ca Wójta

19

58-683-61-64

 

3

Elżbieta Prymaczek
Sekretarz Gminy

14

58-683-61-64

Pn.-Pt. 

 

STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU

1

Dorota Piechowska
Sekretarka

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

17

58-683-61-64

58-692-20-32

Pn.-Pt.

  REFERAT  FINANSOWO-KSIĘGOWY

1

Beata Banasiowska
Skarbnik Gminy

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

7

58-683-61-64 wew. 42

58-692-20-42

Pn.-Pt. 

2

Honorata Szarkowska
Zastępca Skarbnika Gminy

 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 8

58-683-61-64 wew. 40

58-692-20-40

Pn.-Pt.

3

Anna Bzdzikot
Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

6

58-683-61-64 wew. 43

58-692-20-43

Pn.-Pt.

4

Maria Gwizdała
Inspektor ds. podatków i opłat

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

6

58-683-61-64 wew. 43

58-692-20-43

Pn.-Pt.

5

Irena Bogun
Inspektor ds. płac

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

8

58-683-61-64 wew. 40

58-692-20-40

Pn.-Pt.

6

Izabela Klawa
Obsługa kasowa i VAT

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

1

58-683-61-64 wew. 44

58-692-20-44

Pn.-Pt.

 7

 Sylwia Patok
Inspektor ds. windykacji należności

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

6

58-683-61-64 wew. 43

58-692-20-43

 Pn.-Pt.

REFERAT OŚWIATY, KULTURY I SPORTU

1

Sylwia Makrucka
Kierownik Referatu

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

10

58-683-61-64 wew. 31

58-692-20-31

Pn.-Pt.

2

Małgorzata Wojnicz
Inspektor ds. Księgowości Oświaty

 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

9

58-683-61-64 wew. 41

58-692-20-41

Pn.-Pt.

3

Renata Nalińska
Inspektor ds. płac pracowników oświaty

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

9

58-683-61-64 wew. 41

58-692-20-41

Pn.-Pt.

4

Lech Wieczorkowski
Inspektor ds. oświaty

5

58-683-61-64 wew. 47

58-692-20-47

 Pt.

REFERAT FUNDUSZY UNIJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

1

Ewelina Jastrzębska
Kierownik Referatu

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

12

58-683-61-64 wew. 38

58-692-20-38

Pn.-Pt.

2

Maciej Kossakowski
Inspektor ds. Funduszy Unijnych

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 12

58-683-61-64 wew. 38

58-692-20-38

 Pn.-Pt.

3

Katarzyna Polakowska
Podinspektor ds. Funduszy Unijnych

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 12

58-683-61-64 wew. 38

58-692-20-38

 Pn.-Pt.

REFERAT INWESTYCJI I GOSPODARKI KOMUNALNEJ

1

Grzegorz Lechman
 
Kierownik Referatu

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

15

58-683-61-64 wew. 39

58-692-20-39

Pn.-Pt.

2

Anna Bernat
Podinspektor ds. obrotu nieruchomościami

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 16

58-683-61-64 wew. 35

58-692-20-35

Pn.-Pt. 

3

Justyna Kornath
Podinspektor ds. wod-kan i gospodarki mieszkań komunalnych

 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

15

58-683-61-64 wew. 39

58-692-20-39

Pn.-Pt.

4

 

Krzysztof Dziaduszewski
Główny specjalista ds. obsługi inwestycji

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

15

58-683-61-64 wew. 39

58-692-20-39

Pn.-Czw.

REFERAT ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

1

Tadeusz Kollek
Kierownik Referatu

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

4

58-683-61-64 wew. 45

58-692-20-45

Pn.-Pt.
2

Mariusz Romel
Podinspektor ds. melioracji dróg gminnych i rejestracji działalności gospodarczej

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

58-683-61-64 wew. 37

58-692-20-37

Pn.-Pt. 
3

Karolina Marszałkowska
Podinspektor ds. melioracji dróg gminnych i rejestracji działalności gospodarczej

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3

58-683-61-64 wew. 37

58-692-20-37

Pn.-Pt.  
REFERAT OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
1

Krzysztof Pudyszak
Kierownik Referatu

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

11

58-683-61-64 wew. 49

58-692-20-49

Pn.-Pt.
2

Adrianna Wagrowska-Karaś
Podinspektor ds. ochrony środowiska i rolnictwa

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

11

58-683-61-64 wew. 49

58-692-20-49

Pn.-Pt.
3

Marta Rowińska
Podinspektor ds. komunalno-społecznych i gospodarki odpadami

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

16

58-683-61-64 wew. 35

58-692-20-35

Pn.-Pt.

STANOWISKO DS. EWIDENCJI LUDNOŚCI I DOWODÓW OSOBISTYCH

1

Iwona Gutiar-Karolak
Inspektor ds. obywatelskich

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

5

58-683-61-64 wew. 44

58-692-20-44

Pn.-Pt.

URZĄD STANU CYWILNEGO

1

Ewelina Paracka
Kierownik USC

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

5

58-683-61-64 wew.44

58-692-20-44

Pn.-Pt.

INFORMATYK

1

Mariusz Zawolski
Informatyk

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3

58-683-61-64 wew. 37

58-692-20-37

Pn.-Pt.

STANOWISKO DS. ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO

1

Joanna Cieślik
Inspektor ds. gospodarki przestrzennej

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

16

58-683-61-64 wew. 35

58-692-20-35

Pn.-Pt.

 

STANOWISKO DS. OBSŁUGI RADY GMINY

1

Marzena Kołodziej
Inspektor ds. Rady Gminy

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2 58-683-61-64 wew. 36

58-692-20-36

Pn.-Pt.

STANOWISKO DS. BHP

1

Lech Wieczorkowski
Inspektor ds. BHP

1    Czw.

GMINNA KOMISJA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH

1

 Sylwia Makrucka
Przewodnicząca Komisji

 8

58-683-61-64 wew. 31

58-692-20-31

Pn.-Pt.

RADCA PRAWNY
1 Anna Rysztowska
Radca Prawny
    Śr.-Czw.
POMOC PRAWNA
1 Nieodpłatna Pomoc Prawna     Pn.
7.30-11.30
Wt.
11.30-15.30
PORADNICTWO OBYWATELSKIE
1 Nieodpłatne Poradnictwo Obywatelskie     Wt.
7.30-11.30

 

Ta strona używa ciasteczek (cookies)

Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Polityka cookies

Źródło: Urząd Gminy Cedry Wielkie

Ciasteczka (ang. cookies) są to niewielkie pliki, zapisywane
i przechowywane na Państwa komputerze, 
tablecie lub smartfonie
podczas odwiedzania różnych stron w Internecie.
Ciasteczko zawiera najczęściej nazwę strony internetowej z której pochodzi,
„długość życia” ciasteczka (czyli czas jego istnienia) oraz przypadkowo
wygenerowany unikalny ciąg liczb, który służy do identyfikacji przeglądarki,
z jakiej wykonane zostało połączenie ze stroną internetową.

Więcej informacji na temat "cookies" >>
https://pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie

Urząd Gminy Cedry Wielkie używa plików cookies do rozpoznawania
i zapamiętywania informacji o użytkownikach w celu:

---Prowadzenia statystyk odwiedzin serwisów w celu dalszego ich rozwijania.

---Obsługi aplikacji dostępnych w naszych serwisach.

---Każdy użytkownik może odmówić umieszczania plików cookies
na jego urządzeniu poprzez wyłączenie opcji pobierania
i przechowywania plików cookies w przeglądarce internetowej.