Dostęp do sprawnie działającej opieki zdrowotnej to podstawa, ale nie zawsze wygląda to tak, jak powinno. Mieszkańcy naszej gminy od dawna zgłaszają różne problemy związane z funkcjonowaniem miejscowej przychodni zdrowia. Jest duża szansa, aby to zmienić.
- Jesteśmy w trakcie negocjacji z właścicielami spółki, która świadczy usługi medyczne w cedrowskim ośrodku zdrowia. Zależy nam na tym, aby nowa umowa przynosiła znacznie więcej niż dotychczas korzyści naszym mieszkańcom, aby dostęp do lekarzy – szczególnie specjalistów był łatwiejszy – mówi nam Dawid Pietrucha, wójt gminy Cedry Wielkie.
Teraz pojawiła się szansa na poprawę. To kluczowy moment, by zadbać o lepsze warunki leczenia dla mieszkańców. Gmina chce, by kontrakt uwzględniał rzeczywiste potrzeby pacjentów, ale do tego potrzebne są konkretne informacje o problemach, z jakimi się spotykacie.
Co nie działa? Podziel się swoją historią
Jeśli doświadczyłeś trudności w przychodni – czy to przez brak terminów, długi czas oczekiwania, nieprzyjemne traktowanie przez personel lub inne nieprawidłowości – daj nam znać! Każdy sygnał jest ważny. Im więcej szczegółów, tym lepiej. Możesz anonimowo zgłosić swoje doświadczenia, opisując sytuację i jej konsekwencje lub wypełnić anonimową ankietę.
Jak przekazać informacje?
Takie informacje można przekazywać różnymi kanałami (wybierz jeden). Możesz wysłać swoją wiadomość anonimowo:
1) wypełniając ankietę online: zdrowie.cedry-wielkie.pl, lub
2) na adres mailowy (pobierz wypełnij, zapisz i wyślij): Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub
3) listownie na adres (pobierz wypełnij, wydrukuj i wyślij): Urząd Gminy, ul. M.Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie.